List Menu
×
  Warning Success Error

გარანტია

საგარანტიო მომსახურების მისაღებად აუცილებელია ქვემოთ მოცემული პირობები სრულად იყოს დაცული:

-         საგარანტიო პერიოდი იანგარიშება, ნივთის საგარანტიო ფურცელზე მითითებული თარიღიდან.

-         საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელი ვალდებულია დაუკავშირდეს შპს,,მეგა მოლის“ წამომადგენელს,რომელიც მას გადაამისამართებს შესაბამის სერვისცენტრში.

-         საგარანტიო მომსახურების მისაღებად მომხმარებელმა აუცილებლად უნდა წარმოადგინოს საგარანტიო ტალონი,რომელიც შეიცავს ნივთის გაყიდვის თარიღს, ბრენდს,მოდელს,მაღაზიის ბეჭედსა და ხელმოწერას,ასევ წარმოდგენილ უნდა იქნეს გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი,ჩეკი და განვადების შემთხვევაშიხელშეკრულება.

-         იმ შემთხევაში თუ შეძენილ ნივთს აღმოაჩნდა ქარხნული წუნი,ხარვეზის აღმოსაფხვრელად გამოყენებულ უნდა იქნეს კონკრეტული ნივთისთვის განკუთვნილი საგარანტიო ტალონით დადგენილი პროცედურები.

-         თუ სერვისცენტრი ქარხნული წუნის დადასტურების შემთხვევაში ვერ ახერხებს ნივთის შეკეთებას და მისი სათანადო დეტალებით უზრუნველყოფას,ნივთი ექვემდებარება ჩანაცვლებას იმავე მოდელისა და ღირებულების ნივთით,თუ მიმწოდებელი იმავე მოდელით ჩანაცვლებას ვერ უზრუნველყოფს მომხმარებელს შესთავაზებს ალტერნატიულ პროდუქტს(თანხის სხვაობის დაფარვის გათვალისწინებით, ასეთის არსებობის შემთხვევაში) ,მომხმარებლის არ დათანხმების შემთხვევაში მიმწოდებელი სამი(03) სამუშაო დღის განმავლობაში აბრუნებს ნივთის სრულ ღირებულებას და განვადების შემთხვევაში აუქმებს განვადებას.